Tentaplugg

Den här veckan har sambon varit hos sin mamma och hjälpt henne med nåt bygge. Jag har varit hemma och pluggat. Har första omtentan på måndag. Just nu känns det inte så lovande för jag har varit allt annat än effektiv. Tänkte gå igenom några gamla tentor idag i alla fall och se om jag skulle kunna klara dem.

Sen i eftermiddag ska jag ner på Åhléns och köpa presentpapper. Vi ska på dop imorgon 🙂  Så presenten måste slås in.

Gick igenom höstens kurser igår. För första gången på ett tag kände jag mig peppad. Dessutom verkade det som att (det preliminära) schemat skulle gå att pussla ihop med mitt arbetsschema så jag slipper ta tjänstledigt flera timmar i veckan = jag skulle få en vettig lön varje månad. Så då är det extra viktigt att jag klarar den här tentan, den är typ behörighetsgivande för hela kursen.

Så plugg, plugg, plugg då..

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

