Uppe med tuppen

Klockan är tio över åtta och jag är redan uppe samt har hunnit med en morgonpromenad. Orsaken är att jag har lämnat in bilen, de skulle ha den direkt på morgonen så klockan sju var jag där. Tog med Baloo så vi promenerade hem därifrån. Det är härligt, underbart väder idag, sol men ändå sådär krispig luft. Älskar september!

Nu ska jag sätta mig och läsa tidningsartiklar på spanska, tänkte jag. Ska försöka utöka ordförrådet, sånt skadar aldrig. Sen ska jag putsa fönster och planera mat. Ska få äta lunch med sambon och hans mamma idag, det blir trevligt. När jag får tillbaka bilen tänker jag handla, och så borde jag dammsuga och torka golven. Och så har jag bokat en tvättid, tänkte köra ett par maskiner bara för att få undan lite tvätt. Sen är det väl dags att laga middag misstänker jag.

Man fyller verkligen dagarna när man behöver 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

