Längtar efter jul..

Bästa tiden på året börjar nu för mig. Jag älskar när september luften blir kallar och klarare, frosten börjar komma och slutlige snön. Jag gillar mörkret som gör att vi får tända ljus inne och jag älskar december med allt julpynt och alla ljusslingor!

…så i somras (typ juli) köpte jag lite nytt julpynt. Inga stora saker, förstås, men två små julprydnader som jag hittade när vi var på julparken.

domherre

En vit kotte med tre domherrar på.

igelkotte

..och tre små igelkottar med röda luvor.

Så nu väntar jag bara på att få ställa fram dom 😉

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

