So not feeling well

Har hostat så det gör ont i magen, på ett väldigt obehagligt sätt 😉  Intebra. Avbokade kvällens Corepass. Jag ville inte men jag kom fram till att det är bättre jag vilar så jag blir frisk.

Har haft tvättid på morgonen så jag fick bort det mest akuta i tvättväg. Har även läst lite i en bok vi ska läsa i kursen som börjar i november. Inte så många veckor kvar nu! Nu tänker jag gå en långpromenad med Baloo och sen ska jag plugga lite grammatik. Som det verkar just nu kommer jag få tenta om grammatiken i december utan att gå om någon kurs innan så jag måste fixa det på egen hand i så fall.

Har ett paket att hämta ut på posten också. Det finns alltid saker att göra 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

