and you’re gonna hear me roar..

Sambon fyller år idag så han fick ett litet paket i morse innan han for på jobbet. Nåt litet spel jag hittade på Åhléns igår. Riktiga presenten ska han få ikväll.

Gårdagen försvann rätt fort. Syster var här och hälsade på så jag spenderade en del tid med henne. Vi var på stan och fikade. Mysigt 🙂  När hon for började jag göra i ordning tårtorna. Har gjort två stycken. Himmel vad jag svor innan de var klara för inget blev som jag hade tänkt. Men jag fick i alla fall till två tårtor som förmodligen smakar gott även om det blev helt fel.

Jobbade bort en del som jag har suttit och stressat över också. Så det var skönt. Fick hoppa över Corepasset för att hinna, men jag gjorde lite övningar hemma istället.

Nu ska jag sätta mig med grammatiken en stund och sen ska jag väl fixa lite här hemma. Sambons familj kommer och fikar ikväll så vi måste väl städa upp lite här 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

