Plugg, plugg, plugg

Idag sitter jag och försöker ta mig i kragen. Ska göra en hemtenta i grammatik. Eftersom den är väldigt lik grammatiktentan jag gjorde om två gånger i somras så får jag lite jobbiga flashbacks. Men den här gången får jag åtminstone slå upp saker jag är osäker på. Även om det gör det lite, lite jobbigare eftersom man kan kolla och dubbelkolla i oändlighet.

Önskar att jag var Baloo just nu. Sovmorgon på fluffiga täcken, långpromenad i snön och sen sov stund. Verkar inte det som en perfekt fredag? Jo.

Nåväl, om jag hugger i kanske jag hinner det jag har tänkt idag.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

