Underbar decemberonsdag

Åh. Tog sovmorgon med gott samvete idag. Inte för att jag sov längre än andra onsdagar, men kände ingen press på att stiga upp. Det var skönt må jag säga. Lång promenad med vovven i skönt vinterväder. Underbart!

Sitter och håller på att göra pluggpapper till tentan i januari. Vill gärna ha allt sånt färdigt innan jul så jag ”bara” behöver plugga när det börjar närma sig. Det som tar tid är ju att plocka ut det som är viktigt, så att säga.

Snart är det i alla fall dags för lunch och jag ser från mitt fönster att himlen är alldeles blå just nu. Blir en hundpromenad till när jag har ätit, sen funderar jag på att fara ner på stan ett tvärt. Skulle ha haft ett par byxor.. Ska även färdigställa pluggpapperen. Mycket viktigt.

Borde köpa en julklapp till sambon också.. Det här dygnet hade gärna fått ha några fler timmar 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

