Solen skiner och näsan rinner

Tisdag idag. Det kliar i halsen och näsan har börjat rinna. Typiskt att bli förkyld när man är ledig. Men å andra sidan så är jag nöjd så länge jag slipper feber och mer bestående halsont.

Idag började dagen med en solig morgonpromenad tillsammans med Baloo. Solen skiner fortfarande, och det känns lite typiskt eftersom jag har ett seminarium idag. Om några timmar, förvisso, men ändå. Ska försöka ta det lite lugnt idag, för jag börjar känna mig mer hängig än vad jag gjorde igår. Inte vara sjuk på påsk, inte vara sjuk på påsk..

Det är lite jobbigt med eftermiddagsseminarier för jag har svårt att ta mig för att göra något innan. Är liksom rädd att jag ska missa hela seminariet då. Men jag kan ju inte rulla tummarna fram till klockan ett heller.. Kanske skulle ta och rensa bort lite böcker ur bokhyllan.

Ja, så spännande är livet idag 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

