Ineffektiv till tusen..

Idag skulle jag plugga och jag behövde verkligen hela dagen. Har knappt kommit igång än. Sambon är ledig och vi sov alldeles för länge. Och sen är det bara för tråkigt det jag bör göra idag. Så det går inte fort här inte. 

Försöker motivera mig med en ledig lördag, men det är svårt. Vet inte varför. 

Jag har i alla fall fått tillbaka omtentan jag gjorde för två veckor sedan. Den som jag trodde gick åt skogen eftersom det inte kändes som att jag kunde någonting.. Jag fick VG på den! Jag är helt i chock, faktiskt. Jag hade varit glad om jag klarade mig, men det gick ju faktiskt riktigt bra. Första gången jag har känt så. Jag brukar faktiskt känna om jag kommer klara en tenta eller inte. Men jag känner mig så lycklig just nu, det kommer bli minimalt med strul nu inför min examen nästa år. 

Men nu måste jag fortsätta med min uppgift. En timme kvar till lunch.. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

