Sunday morning

Det är väl snart lunch i och för sig. Fast på engelska är det väl morning fram tills mitt på dagen i alla fall 😉

Jag sitter och pluggar. Har en uppgift som ska vara klar innan tisdag och eftersom jag jobbar måndag-tisdag och inte hann klart i fredags.. Får jag sitta nu. Skittråkigt men jag tror att jag snart är klar (önsketänkande). Hatar såna här skriftliga uppgifter för jag blir så distraherad av detdära internet.

Gårdagen var härlig. Sovmorgon, morgonpromenad, shoppingrunda (köpte skitsnygga löparskor), städning (inte så härligt då men NU är jag så himla nöjd), och så lite symaskinsfix så balkongen kunde iordningställas. Ska fixa en bild på slutresultatet. Blev ungefär som förra året med en liten twist.

Nu blir det mera plugg så jag blir färdig någon gång. Ska sätta mig i solen på balkongen och skriva det som ska skrivas innan jag för in det i datorn. Disciplin.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

