Lat

Jag har blivit så himla lat på sista tiden. Antar att jag är i behov av sommarlov. Men det är inte länge kvar! Jag har till exempel 13 arbetsdagar kvar till skolavslutningen. Och i måndags var det exakt en månad till sista tentan. Så jag ser ju verkligen slutet på det här. Men latheten gör att det känns sådär att göra seminarieuppgifter..

Sov till nio idag och kom inte igång med någon läsning före tio. Och då somnade jag vid elva igår kväll.. Vi såg Forrest Gump på Netflix igår kväll, då sambon aldrig hade sett den. Och det var länge sedan jag såg den. Himmel vad jag grät på slutet..

I eftermiddag ska jag åka och simma i alla fall. Då kanske jag blir piggare. Och sen är det ju faktiskt helg så egentligen känns det bara bra idag. Om jag inte var så förbaskat lat.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

