Days go by

Idag är det söndag. Jag var oförskämt pigg när jag vaknade, vilket känns bra med tanke på att jag var upp så himla länge i natt. Eurovision är lite av årets höjdpunkt för mig, särskilt delen där de delar ut poäng. Jag trodde alltså att jag skulle vara bra mycket tröttare men det var jag inte.

Vi har haft besök idag. Sambons syster med familj var här. Baloo tycker att ettåringen där är lite lustig så han är trött nu. När de hade åkt hem igen tog jag mig i kragen och gav mig ut på en löprunda. Eller man kan ju inte ens kalla det för löprunda. Lufsa-runt-runda. Kom hem och mätte via hitta.se och upptäckte att jag sprang mycket längre än jag hade trott. Så det kändes bra. Körde lite styrkeövningar också här hemma. Bra pass, hoppas jag orkar hålla i det hela sommaren.

Nu ska vi strax åka till sambons pappa och äta middag. Skönt att slippa laga själv 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

