Men det ska för tusan bli bättre

Tiden springer förbi. Det har varit hektiskt på jobbet ett tag. Betygssättning närmar sig med stormsteg och då brukar det automatiskt bli mycket att göra. Jag tror dock att det tänker lugna ner sig lite nu. Till veckan jobbar jag bara två dagar. Onsdag blir det att börja tentaplugga ordentligt och sen är det långhelg. Jag måste nog plugga en av dagarna men jag kommer ju ändå att få tre dagar ledigt. Så skönt att det drar ihop sig till ledighet!

Idag är det tråkigt väder. Jag har jobbat med skolarbete, tänker skriva lite nu en stund (har fått inspiration till min bok) och sen blir det nog en promenad. Sen ser vi vad som händer. Sambon tog med sig hunden och bygger cykelbanor, han kan bli borta hela dagen. Väntar inte hem honom före fyra i alla fall. Så jag får väl roa mig själv. Tur att jag är duktig på det 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

