Snart semester

Idag är det bara tre dagar kvar tills jag får semester 🙂 I onsdags hade vi skolavslutning och jag grät som den hönsmamma jag är. Får fortfarande tårar i ögonen när jag tänker på det.

Imorgon börjar sista arbetsveckan, sen blir jag ledig i nästan två månader. Och den här sommaren ska jag verkligen vara ledig. Förra sommaren hade jag omtentor som låg och spökade hela ledigheten och innan dess jobbade jag hela sommaren.

Ska vara ledig och planera bröllop, för jag och sambon har bestämt oss för att vi ska gifta oss. ♥  Så förhoppningsvis blir det en del bröllopsbloggande i sommar 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

