Semesterlunken

Jag har halkat in i den där ”jag-är-ledig-så-himla-länge-att-jag-inte-behöver-göra-något-vettigt-just-idag-för-jag-hinner-göra-det-sen-lunken” och det är ju rätt så skönt. Samtidigt blir jag lite stressad av att göra ingenting. Idag har jag mest gått långa promenader och surfat på jakt efter semesterresor. Inte så himla jobbigt. Men jag tänkte nog dra igång ett brödbak och börja rensa lite i röran i vårt tredje rum.

Det tredje rummet, alltså. Det som har blivit ett allmänt skrotrum. Om jag hade fattat det hade vi nog skaffat en tvåa istället för en trea. Eller nja, tveksamt i och för sig. Vi har ju typ världens bästa kök, och det ser inte ut riktigt så här i tvåorna. Men ändå 😉

Träningsvärken idag, alltså. Det gjorde ont att vända sig i sängen. Men det är skönt att känna att man har gjort något.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

