Hemma själv

Sambon jobbar borta i veckan så allt känns så mycket tråkigare. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på om kvällarna. Imorgon låter det som om vi ska på IKEA i alla fall, syster-yster och jag. Så då är ju den dagen räddad. Sen är det inte alltför många dagar innan sambon kommer hem igen.

Jag har i alla fall tvättat hela förmiddagen. Och så har jag joggat en runda, men nu tror jag att jag ska vila från det ett tag. Får ont i knäna och just idag i en speciell muskel i benet. Blir cykel ett tag så får en del muskler vila lite. Nu tänkte jag gå en promenad och när jag kommer hem pyssla lite i lägenheten, läsa böcker och slösurfa. Känns som en lagom skön dag.

Ciao!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Hemma själv”

Kommentera

