En lista om sommaren

Gissar att få läser så här i juli mitt i sommarvärmen. Men det är ändå kul att fylla på med inlägg efter inlägg. Här är en lista om sommaren som jag hittade hos spiderchick.

Hur ser dina planer ut för sommaren?
Jag har inga planer, det brukar lösa sig ändå 😉 Marknader, bröllop och andra evenemang fyller i alla fall kalendern.
Inbokat resmål:
Pite havsbad. Samt två orter med kyrkor, där vi ska gå på bröllop.

Vilken är din bästa sommarfrukost?
Lösgodis från kvällen innan. Men eftersom jag försöker bli mer nyttig får jag säga en smoothie gjord på banan, pressad apelsin och svartvinbär (testade idag, faktiskt).

Bästa sommarlåten?
Har ingen. Men till nästa år planerar jag att ha återupptäckt alla 90-talshits. Sommartider är förresten en sommarlåt 😉

Ska du åka på någon festival i sommar?
Nej, det tror jag inte. Andra evenemang ska jag dock på (och hara varit på).  

Vad vill du helst grilla?
Jag är ingen grillmänniska egentligen men.. Kryddiga korvar brukar alltid funka. Gärna med lyxiga tillbehör. Inbillar mig att choklad skulle vara gott att grill också..

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?

Jag hatar alla sommarplagg. På riktigt, man får ju byta kläder 70 gånger om dagen på sommaren. Till slut ligger allt i en enda stor hög och man vet inte vad man har haft på sig och vad som borde tvättas och vad som funkar att använda en dag till. Typ. Men generellt gillar jag lössittande plagg i sköna tyger 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

3 thoughts on “En lista om sommaren”

Kommentera

