Onsdag 6/8 2014

Idag har mina föräldrar varit här en stund. Vi åt lunch ute, bland annat. Och så åkte de vidare på en liten tripp och jag ska vara hundvakt åt deras hund. Deras och deras, han är lika mycket min tycker jag 🙂  Han flyttade in hos oss, åtta veckor gammal, när jag var 16. Men det är klart, numera bor han ju hemma hos mina föräldrar.

Jag funderar i alla fall på att ta med mig båda hundarna och leta efter lite bär. Främst blåbär. Väderleksrapporterna varnar för regn imorgon så det vore väl optimalt att leta lite ikväll. Instagram svämmar över av hallon- och blåbärsbilder och jag behöver några liter till bröllopet.

Annars händer det väl inte mycket här. Termometern visar 30 grader i skuggan. Men imorgon lovar de regn, jag hoppas på det. Gräsmattorna här utanför är alldeles gula, så det kan nog behövas!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

