Uppe med tuppen

Idag tvingade jag upp mig själv före sju och gick en morgonpromenad med Baloo. Det är ju rätt skönt när man väl har kommit i väg. Ännu bättre var att jag var inne redan halv åtta och kunde börja dagens skolarbete redan då. Sitter och skriver på en seminarieuppgift. Det går ganska bra men jag har dåligt med källor.. Skit samma, det får bli som det blir.

Ska lyssna på två föreläsningar idag. Jag känner mig lite som student på riktigt när jag får gå på föreläsningar så jag känner mig tacksam. Och så ska jag försöka göra klart de här uppgifterna och kanske läsa lite också.

Ikväll blir det träning. Träningsvärken från förra veckan gav med sig i söndags, så det ska bli kul att köra igen. Och så blir det väl att packa och göra i ordning för att åka till jobbet tidigt imorgon. Kör en liten omväg för att slippa vägarbeten. Skönt, men då måste jag fara tidigare eftersom det tar längre tid.

Men nu har jag en halvtimme på mig innan första föreläsningen börjar. Ska försöka svara på någon fråga till innan dess.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

