Vecka trettioåtta

Måndag vecka 38, och jag är så fylld av energi. Hade min möhippa i helgen (kommer ett inlägg om det) vilket gjorde mig så himla glad.

Idag har jag gjort bort lite plugg och handlat mat. Hämtade samtidigt ut ett paket med kläder och så var jag på Guldfynd och fixade ett halssmycke till bröllopet. Nu sitter jag och lyssnar på föreläsningar jag har missat och vid fyra ska vi åka och träffa vigselförrättaren. Men ska jag hinna det jag hade tänkt kan jag inte sitta här utan då måste jag verkligen plugga och lyssna, även om allt inte är så spännande.

Det var ett livstecken från mig i alla fall 🙂

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

1 thought on “Vecka trettioåtta”

Kommentera

