Möhippa!

Helgen har gått så himla snabbt, och det tack vare mina fina vänner. I lördags visste jag att sambon skulle få sin svensexa och han blev kidnappad som planerat. Jag gick en sväng med Baloo och satte mig sedan för att ta igen lite missat plugg.

Och då slets ytterdörren upp och där stod min syster och två av mina vänner. Jag fick packa en väska och veta att mina föräldrar skulle hämta Baloo. Sen fick jag bara åka bil.

image

Vi hamnade i Umeå och mötte upp två av mina andra vänner. Det blev lunch i en park och trevligt prat. Sen åkte vi på SPA och jag fick färga ögonfransarna och plocka ögonbrynen. Och så pratade vi och hade trevligt i en massa vatten, i bastu och utomhus. Jättetrevligt!

image

Sen checkade vi in på ett hotellrum där vi spenderade resten av kvällen. Prat och skratt och sminkning och allt möjligt. Middag på en dyr (!) restaurang och mer prat och skratt i ett hotellrum. Vi rundade av mitt i natten och jag var så uppspelt att jag inte kunde sova.

image

Igår vaknade vi och åt hotellfrukost, jag och syster. Sen gick vi en sväng på stan, åt lunch och så åkte vi hem framåt eftermiddagen. Jag packade upp och plockade lite hemma och åkte sen och hämtade upp sambon på busstationen. Vi åt middag ute och däckade sen i soffan, otroligt nöjda med helgen.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

4 thoughts on “Möhippa!”

  1. Vad trevligt det låter! 🙂 Jag önskar att jag hade kunnat vara där men är superlycklig över att vi ses på er stor dag nästa helg. Kram!

Kommentera

