Höstsol

Idag är det den sista september. Tiden går så fruktansvärt fort. Jag håller i alla fall på med skrivuppgiften och det är ångest, ångest, ångest hela tiden. Ska skriva ihop ett litet arbete på 4-5 sidor och tycker att det är jättesvårt. Jag har ju för sjutton skrivit en hel C-uppsats på typ 30 sidor, men ändå så kommer den här ångesten över mig. Blä. Nåväl, det ser väl ut som att jag ska klara det om jag är lite effektiv på eftermiddagen.

Sitter och äter lunch nu och ska ta en lunchpromenad med Baloo alldeles strax. Solen skiner så det verkar som ett bra promenadväder. Det här är ju den bästa tiden på året, helt klart!

Ikväll ska jag träna också. Äntligen, efter två veckors uppehåll. Det ska bli skönt att få använda musklerna igen. Men om jag ska kunna gå och träna måste jag bli klar med skrivuppgiften innan fyra, så det är bäst jag ger mig ut på promenaden så jag hinner komma igång någon gång.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

