Många bollar i luften

Måndag morgon och jag är trött som tusan. Fast jag somnade tidigt igår och fast jag sov ganska länge imorse. Måste vara vädret och mörkret som påverkar. Jag gillar dock båda delarna egentligen, men det är väl bara att inse att man påverkas.

Ja, ja. Har hunnit gå en långpromenad med Baloo, tvättat två maskiner tvätt, har två maskiner igång och en deg på jäsning. Så jag lär ju hinna få lite gjort idag. Har ett seminarium kvart i tre så jag måste fördriva tiden till dess. Hatar att ha sånt sent på eftermiddagen, men det är ju bara att gilla läget. Har en uppgift som jag behöver komma igång med också.

Så dagen är räddad kan man säga. Nervositet över seminariet och frustration över uppgiften är nog vad som kommer prägla dagen idag. Men ikväll är det gjort och sen har jag en hel dag att förfoga över själv imorgon.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

