Vårt bröllop – mitt hår

Jag hade verkligen tänkt att jag skulle boka en frisör och bli ompysslad på min bröllopsdag. Tanken var ju då också att det skulle bli en ”proffsig” uppsättning och sådär. Men hur det nu var så visste jag inte vad jag ville ha så det slutade med att jag bestämde mig för att göra det själv. Jag sökte efter enkla bröllopsuppsättningar på Youtube (alltså hur klarade man sig innan Youtube?) och hittade på en variant som passade.

När det sedan blev bröllopsdag kom min svägerska, min mans syster, hit. Hon fixade smink och erbjöd sig att hjälpa mig med håret. Så det var mest hon som gjorde håret i slutändan. Jag blev jättenöjd och det blev billigt, hehe.

DSC_0214 kopia2

En liten uppsättning med lockar. Foto: Frida Steigert. 

 DSC_0389 kopia2

..och en fläta på andra sidan. Foto: Frida Steigert

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

