Fredagkväll

Nu är det slut på arbetsveckan och jag känner mig så himla trött. Som alltid på fredagar. Ändå har jag haft en relativt lugn vecka och en mysig fredag på jobbet. Nästa vecka är det höstlov och även om mina kollegor ska jobba så ska jag vara hemma och plugga samt skriva tentor och sånt där.

Kom hem nästan prick fyra. Åkte och hämtade lite paket och sådär innan jag åkte hem och lagade middag  tillsammans med min man. Har fått en ram till den mindre förstoringen från bröllopet som ska hänga i vardagsrummet. Och så hade jag beställt tackkort som har kommit nu. Blev väldigt nöjda med dem 🙂  Nu väntar jag på den större ramen så jag kan rama in den riktiga förstoringen.

Fixat med räkningar har jag också gjort. Och packat upp alla mina pendlarväskor. Maken är och tränar ett par timmar så jag ska krypa upp i soffan med en filt, Baloo (om han vill) och Dawson’s Creek på Netflix.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

