Pluggdag

Igår chockade jag kroppen och jobbade. Det behövdes en vikarie och jag tycker det är kul att gå in i andra klasser än de jag har själv alltid. Men shit vad trött jag var. Och ovan att kliva upp på måndagar. Det gick i alla fall bra, så jag överlevde.

Igår kväll hälsade jag på min mormor tillsammans med mamma och syster. Hon är lite sjuk och har blivit inlagd. Troligtvis kommer det att gå bra men det kändes ändå bra att vara där en stund. Om inte annat har hon rätt tråkigt där hon ligger.

Idag blir det lite plugg. Eller ganska mycket. Igår missade jag bland annat kursintroduktion på de två nya kurserna, så jag tittar ikapp på dem nu. Sen finns det alltid lite annat att göra i samband med det. Dessutom är det tenta på fredag. Jag har det jag gör. Dagen är räddad.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

