Planeringsmiss

Jag slutar tidigt på onsdagar och hade planerat att se en föreläsning som gick på förmiddagen. Men den länken fanns inte utlagd i kursrummet än så jag kan inte se den just nu. Typiskt. Men jag får väl se den sen ikväll då, det lär ju funka. Eller så blir det imorgon.

Så istället för att göra nytta sitter jag och tittar ut genom fönstret medan jag slösurfar. Solen håller precis på att gå ner, men innan gav den ett så vackert sken över kala björkar och snödrivor. Baloo ligger tätt mot mitt ena ben och det är faktiskt rätt så mysigt.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

