Det nya hemma hos mig

Jag har ju upptäckt det där med podd. En podd är som ett samtal, typ radioprogram, som man kan lyssna på när man vill. Det är rätt mysigt att lyssna på när man till exempel promenerar eller bara pysslar på hemma.

Anledningen till att jag överhuvudtaget började lyssna på den här typen av program var att en av mina favoritbloggare, spiderchick, började spela in podd tillsammans med sin kollega, programmet heter Moa och Matilda. De har även fått börja spela in tvodd på SVT, vilket också är jättebra!

Just nu sitter jag och lyssnar på läsambassadören Johanna Lindbäck som leder en podd om litteratur och läsning. Läs för liver heter podden. Också intressant! Tips så här i vintermörkret.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

