Så oinspirerat

Det blir långt mellan inläggen här ibland. Jag har fullt upp med än det ena, än det andra, vilket gör att jag inte hinner uppdatera bloggen och att jag blir ganska oinspirerad. Hur kul är det för folk att läsa om vad jag pluggar, typ. Inte så himla intressant kan jag tänka mig.

Dagens plugg: har skrivit en seminarieuppgift som ska behandlas på morgondagens seminarium. Har också tittat på en föreläsning om metaller och nu håller jag på med en seminarieuppgift till torsdagens seminarium. Inte så himla kul. Dessutom är jag jättetrött och har en begynnande huvudvärk. Inte så inspirerande det heller.

Helgen var trevlig i alla fall. I lördags var vi på bröllop. Ett mycket litet ett som var hemligt för bruden fram tills hon skulle säga ja, i princip. Blev jättefint och lyckat, så det var kul. Dock kom vi hem väldigt sent så jag var som en zombie igår. Igår var min pluggdag, inte så effektiv. Det är rätt intensivt nu så jag har tagit beslutet att söndagar ska bli pluggdagar. Inte så kul, men så blir det ju när man har för lite vardagar att ta av 😉   Och jag vill då inte sluta jobba för det är alldeles för roligt.

Men nu ska jag försöka ta tag i den här skrivgrejen så kanske jag kan känna mig nöjd sen, när jag har avverkat någonting så tråkigt som hur järnmalm bildas.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

1 thought on “Så oinspirerat”

Kommentera

