Min nya jacka

 

 

Jag brukar väl inte direkt blogga om kläder och mode, för jag tycker det är så himla mycket yta ändå i den här världen. Men nu har jag köpt en jacka som jag är så nöjd med så jag tänkte få visa upp den i alla fall.

Jag har en jättevarm jacka sen förut, men den kan jag inte använda så länge det är varmare än typ femton minusgrader. Jättevarm jacka alltså. Så jag har köpt en till för att kunna ha en när det är lite varmare men fortfarande iskallt.

Hittade den på H&M. Den ser svart ut men ska vara marinblå. Lite parkasliknande sådär. Extra roligt blev det när den var på halva priset just den dagen jag beställde hem den. Perfekt! Extra bra är att man kan plocka lös fodret, så då kan jag nog ha den som höst- eller vårjacka också. Bara plus!

image

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

