Andra advent

Redan andra advent och jag har fortfarande ingen julstämning, fastän jag har pyntat hela lägenheten, baka saffransbullar och gjort pepparkakshus. Men nu har äntligen snön kommit så jag hoppas att det blir lite julstämning efter det..

Veckan som gick har gått så himla fort. Jag var i Falun tre dagar och jobbade en. Igår gjorde vi nämnda pepparkakshus (eller byggnader är nog en mer korrekt term, ska visa sen) och idag har jag försökt plugga. Till veckan väntar en mer vanlig och normal vecka. Plugg, plugg och jobb. En tenta närmar sig med stormsteg och jag har inte ens hunnit kolla på vad den innehåller. Måste ta tag i det i veckan, tillsammans med tusen andra grejer som ska göras.

Tur att det är dags för examen till sommaren, för jag är så trött på att aldrig vara ledig, och framförallt på att julledigheten alltid förstörs av en massa inlämningar och tentor. Fy!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

