Dan före dan före dopparedan

Två dagar till julafton! Min plan för dagen är att få undan så mycket skolarbete som möjligt så jag kan vara ledig med gott samvete över julhelgen. Har suttit en timme nu och filat på en rapport som jag skrev i november. Tackar mig själv för att jag har så pass mycket framförhållning att arbetet redan är gjort. Även om jag tycker om att skriva så är det lätt att det låser sig när jag ska skriva under press, tolka en uppgift och så samtidigt hålla reda på referenser. När texten är färdig däremot börjar det roliga: att redigera så det ser bra ut och texten flyter. Rapporten är i alla fall klar för inlämning. Ska göra i ordning en power point också så är jag redo för redovisning den 2 januari.

Har en till uppgift som jag tänker dra igång med i eftermiddag. Och ikväll ska vi göra sluttampen på ett grupparbete. Sen tar jag ledigt oavsett hur det går! Planen imorgon är att gå och träna klockan 10, sen äta lunch och åka iväg till mina föräldrar. Sen ska vi vara där på julafton, juldagen åker vi tillbaka för att vara hos svärmor och så ska vi till min mormor och morfar på annandagen. Blir lite åkande fram och tillbaka men det gör ju inte så mycket. Sen har vi inga planer för resten av året, faktiskt, men det brukar lösa sig ändå 🙂

Nu ska jag göra klart min powre point, äta lunch, gå en lunchpromenad och sen ta tag i lite kartritande på eftermiddagen.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

