Julfirande

Så!  Jag gjorde så pass mycket att jag kände mig nöjd igår. Nu ska jag ta ledigt fram till nästa måndag, då tar jag också en pluggdag.
Dagen idag startade som planerat, en snabbvisit på ICA och sen ett träningspass. Höll på att svimma av en övning, men det hade jag räknat med. Att böja sig ner och resa sig är aldrig bra på morgonen. Allt annat gick bra i alla fall. Känns skönt att ha använt musklerna.

Nu sitter vi i bilen på väg till mamma och pappa. Blir julafton där. Fick ta två IKEApåsar för att få med alla julklappar. Man undrar ju hur det ska bli om vi får barn någon gång, då måste vi köpa större bil för att få med alla paket 😉

image

Så skönt med lite julledigt!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

