Pluggdag idag igen

Efter lite funderande har vi bestämt att jag pluggar idag. Imorgon tänker vi åka till Skellefteå på mellandagsrea. Och på tisdag ville jag vara ledig, mycket skönare att göra bort lite skolarbete idag. Jag ska rita några kartor, och helt ärligt känns det som att jag kommer fixa det idag. Jag hoppas det i alla fall, för snart är klockan halv två och jag har inte riktigt börjat än 😉

Julen blev i alla fall helt underbar. Jag fick fina julklappar och har umgåtts med fint folk. Julafton firade vi hemma hos min syster, juldagen spenderade vi hemma hos svärmor med makens syster och familj och annandagen var vi hos mormor och morfar. Igår gick vi en långpromenad här hemma och sen en stund på stan innan vi besökte lasarettet och hälsade på. Vi orkade inte laga mat så vi tog ett presentkort från bröllopet och åt middag ute. Passade rätt bra för det var tre månader sen vi gifte oss igår. Tiden går fort, men ändå inte, på något vis. Det känns som att det är längre sen vi gifte oss. På ett positivt sätt då 🙂

Men nu, rita kartor. Wish me luck!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

