Seg pluggdag

Hur jag ska få något vettigt gjort idag övergår mitt förstånd. Är trött som aldrig förr. På något konstigt vis kunde jag inte komma på hur man gör för att somna när jag skulle försöka igår kväll. Dock vägrade jag titta på klockan men jag gissar att det tog åtminstone tre timmar innan jag föll in i någon konstig dvala och egentligen aldrig somnade. Huga. Tvingade i alla fall upp mig själv till åtta, startade tvättmaskiner och gick ut med Baloo. Det känns lite bättre nu, men mina pluggplaner känns ju som att de kommer gå lite sisådär med.

Nåväl, jag har inte så mycket att jobba med idag så lite ska jag väl hinna med. Ska skicka några mail och färdigställa en uppgift som ska redovisas i veckan. Hinner jag ska jag börja läsa i en bok inför tentan nästa vecka. Planen är att jag ska få till någon form av träning också, typ strax efter lunch, men det beror lite på om jag får tag i bilen. Annars hinner jag inte innan de stänger..

Det blir ju lite mjukstart i alla fall, för imorgon är det röd dag igen. Då ska vi städa bort julen här hemma. Känns tråkigt, men inte lika tråkigt som det gjorde förr. Det är ju positivt det i alla fall.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

