Nu är jag vid liv igen

Jag har inte orkat blogga på ett tag. Förra veckan sov jag alldeles för lite flera nätter i rad så i princip har jag ägnat helgen åt att sova i kapp. I lördags trodde jag faktiskt att jag var utbränd, men när jag vaknade igår kändes det bättre. Sömn är så viktigt för att man ska må bra!

I alla fall. Idag har jag haft sista redovisningen/examinationen i ena kursen. Och jag tror ju knappast att jag blir underkänd i det för så katastrofalt var det inte. Det var nästan roligt fastän jag hade fasat i flera dagar. På fredag är det dags för en snabbtenta som jag hinner göra innan jag åker på jobbet. Sen är höstterminen slut! Då hoppas jag att det inte strular med vårterminen, men än så länge verkar allt grönt.

Resten av dagen ska jag ta ledigt har jag tänkt. Jag ska äta lunch och sen gå en långpromenad med Baloo. Tänkte gå förbi makens jobb, lämna Baloo i bilen och springa in på Jysk, som ligger alldeles i närheten. Sen hämtar jag Baloo (eventuellt slänger jag in stora shoppingkassar i bilen) och går hem igen. Det är kallt ute, men hundar måste ändå rastas i alla väder. Jag klär mig ordentligt och så ler jag, då går det bra.

Ikväll är det dags för pump igen. Har längtat, nu ska det bli träningsvärk!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

One thought on “Nu är jag vid liv igen”

Kommentera

