Tvåhundra procent

Förra veckan drog vårterminen igång med buller och bång. Just nu har jag tvåhundra procents sysselsättning, i och med att jag jobbar halvtid, läser heltid och dessutom har en extra kurs som går på halvtid. Det är ju dock under en begränsad period och från och med nästa vecka ska jag göra VFU (praktik) så då blir det lite mindre jobb i alla fall. Men av förklarliga skäl hinner jag inte blogga, även om den lilla fritid jag har är rätt så innehållsrik ändå. I lördags var vi till exempel på finmiddag hos vänner 🙂

Just nu lyssnar jag på en föreläsning om examensarbetet som vi ska skriva under andra halvan av den här terminen. Känner mig faktiskt lite taggad inför det, även om det brukar var mycket ångest med skrivande så får man ju samtidigt verkligen visa vad man går för 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

