Vecka nummer sex

Vecka sex har börjat och därmed min VFU-period. Idag var första dagen och shit vad trött jag var innan dagen var slut. Mycket intryck, fastän jag jobbar i skolan i vanliga fall.

Hann hem i god tid och laga middag innan det var dags att gå på pump. Är sjukt nöjd med mig själv ikväll, ökade vikter både på rygg och biceps, samt delvis på axlarna. Skulle eventuellt kunna öka på benen också, det är bara det att det är så svårt att genomföra passet med bendaller.. Men jag ska prova nästa vecka!

Nu har jag kollat upp en uppgift som måste bli av imorgon. Ska packa väskan för morgondagen och sen däcka i soffan tänkte jag.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

