Tiden flyger iväg

Förra veckan var rätt intensiv. Jag gjorde min första VFU-vecka med massor av nya intryck. Något som jag uppskattar är att spendera all tid på samma ort som jag bor i, det är rätt skönt att slippa pendla. Jag uppskattar att somna i min egen säng och att kunna promenera till och från praktikskolan.

I helgen har jag mest bara sovit. Antar att det är alla nya intryck som gör det. I lördags var det rätt fint väder så jag fick till någon hundpromenad i alla fall. Idag är det seminariedag vilket innebär studier på förmiddagen och lektioner på eftermiddagen. Efter det ska jag gå ner på badhuset och simma en stund. Det brukar vara skönt, och inte så mycket folk om man är där tillräckligt tidigt. Sen är det VFU tisdag och onsdag samt jobb på torsdag, och så har jag en hemtenta över dagen på fredag. Rätt intensivt den här veckan också, med andra ord 🙂  Men sen är det helg och då blir det väl lugnare, ett litet tag.

Nu ska jag ta tag i det jag tänkte göra idag, så jag hinner.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

