Det blev pannkaka av biffarna

Idag hade jag bestämt mig för att laga linsbiffar till middagen. Jag slutar vid tre från praktiken så jag tänkte att det är något som funkar att göra när man har lite längre tid på sig. Men jag måttade nog fel på något vis för smeten blev tunn som pannkakssmet. Improviserade med lite grahamsmjöl och stekte någon form av plättar av smeten istället. Tror faktiskt att det är helt okej, så det var ju tur.

Nu väntar jag på min man och hund så vi kan äta nämnda plättar. Jag hoppas de kommer snart för jag ska på pump ikväll. Det skulle vara skönt att ha ätit så att maten hinner rinna ner. Dessutom vill jag gärna vara där tidigt så att jag får står längst bak. Blir sjukt hämmad annars. Har planerat att lägga på mer vikt på benen ikväll och hoppas att det funkar!

Det var planerna för dagen 🙂

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

