Jobbonsdag

Den här dagen har jag ägnat mycket tid åt mitt jobb. Jag förbereder prov, planeringar och en del extrauppgifter. Jag tycker faktiskt att det är rätt så roligt, så det är skönt att ta en sådan dag också. Just prov, planeringar och uppgifter är sådant jag brukar förbereda på jobbet, och hemma brukar jag ägna mig åt att rätta eller bedöma. Men i och med att jag bara jobbar en dag i veckan fram till vecka tolv så känns det som att jag måste göra det här hemma om jag inte ska drunkna när jag börjar jobba som vanligt igen vecka 13. Jag har nämligen sett till att alla mina grupper har arbete fram tills den första lektionen vecka 13. Men det är kul, som sagt, så jag klagar inte 🙂

En annan sak jag har gjort idag är att jag inte har tränat. Jag kom så långt som till träningslokalen innan jag insåg att jag glömt rätt väsentliga delar av mina träningskläder, så jag gav upp och gjorde ärenden innan jag åkte hem. Nu ska jag försöka träna lite här hemma istället, bara middagen rinner ner en bit i magen 😉

Så jag jobbar på en timme till tror jag och sen får det bli träning innan jag däckar i soffan. Trevlig kväll!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

