Tuesday, march 17

Har precis kommit hem från dagens VFU/praktik. Jag blandar dessa begrepp så alla ska hänga med på vad det är, men det heter alltså egentligen Verksamhetsförlagd utbildning. Tisdagar är bra dagar, lagom många lektioner med lagom långt emellan och så kan man ändå gå hem lite tidigare. Nu har jag två halvdagar och en heldag kvar och det är väl lite blandade känslor inför det. Det känns som att det är först nu man börjar komma in i verksamheten, men samtidigt känns det skönt att ha ett moment till bakom sig och vara ett steg närmare examen!

Ska börja med middagen alldeles strax, så den blir klar i tid så jag hinner äta och maten rinna ner innan det är dags att träna. Pump ikväll, och jag har missat två gånger så jag känner mig taggad. Det brukar oftast gå bättre när man har vilat några gånger, så jag räknar med att känna mig stark ikväll 😉

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

