Matsedel v.13

Här har vi jordens kortaste matsedel, i veckan äter vi knappt tillsammans här hemma:

Måndag: Champinjonpaj
Tisdag: Jag bjuder maken på middag ute för att fira a) att näst sista kursen på lärarprogrammet är slut och b) att vi varit gifta 6 månader på fredag.
Onsdag: Jag äter hos mamma och pappa/ maken får äta leverbiff
Torsdag: Jag äter med kollegor på jobbet/maken äter pytt i panna
Fredag: Vi åker till stugan och äter frmodligen pitabröd
Lördag: Är fortfarande i stugan, middag oklart.
Söndag: Gissar att det blir något enkelt på vägen hem alternativt något väldigt lättlagat när vi kommit hem.

Så dagens champinjonpaj lagar vi och äter tillsammans här hemma. Jag tror att jag brände champinjonerna så den är nog inte ens god.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

