Hungrig som tusan

Idag började kursen med vårt examensarbete, men eftersom jag inte hade fått någon handledare så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra. Tog en sovmorgon, en långpromenad och sen började jag ändå skriva på det som jag har tänkt ska bli mitt examensarbete. Efter lunch fick jag ett mail om att jag fått en handledare så det ska väl lösa sig till slut. Jag fortsatte skriva i alla fall och så gjorde jag klart en grej till jobbet innan jag gick iväg till simhallen.

Hade just bara kommit ner i bassängen när jag kände hur hungrig jag var. Och så simmade jag 45 minuter på det, duschade och gick hem. Gissa om jag höll på att svälta ihjäl på vägen hem eller? Nu har jag fått i mig en kiwi och väntar på att middagen ska bli klar. Fläskpannkaka som min man har snott ihop. Ser ruskigt gott ut!

Ikväll hade jag tänkt ta tag i att betala vår bröllopsresa som ska gå av stapeln i juni. Och så hade jag tänkt ta det lite lugnt för jag har stressat som en galning sista månaderna.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

