Fredagsfix

Har sovit som en kratta i natt så jag känner mig halvt död fortfarande. Men så är det ibland och det brukar gå över. Vädret är tungt och trist så jag blir inte direkt piggare av det.

Har försökt ägna några timmar åt att göra en lektionsplanering men helt ärligt går det lite så där just nu. Ska strax åka och luncha med maken, middagen igår tog slut så ingen av oss fick någon matlåda. Så ska vi försöka fixa med lite ärenden också, bland annat en present. Sen får jag väl lov att försöka ta tag i det här med planeringarna i eftermiddag då.

Det är i alla fall fredag vilket brukar få mig att slappna av lite. Just nu är det många tankar som snurrar i huvudet, så som det är ibland i livet. Tankar kring jobb, boende och annat som vi funderar mycket kring just nu. Det kommer att lösa sig så klart, men innan man har bestämt sig är det mycket funderingar som stör en lite.

Nu måste jag åka i alla fall, annars hinner vi inte äta. Ha en trevlig fredag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

