Må bra-dag

Igår hade jag en riktigt må bra-dag för mig själv. Väntar fortfarande på respons på uppsatsen så jag tänkte att jag skiter helt enkelt i allt. Helgen hade nog tagit ut sin rätt (tre dagar med fjälluft, skoterkörning och en massa folk) för jag var jättetrött hela förmiddagen. Sov länge och låg kvar i sängen i flera timmar. Minns inte när jag gjorde det sist. Sen klev jag upp och fixade mig lite för att se mindre trött ut, läste tidningen och åt lunch i lugn och ro.

Och så jobbade jag i och för sig i nästan två hela timmar, men det är ju som semester det också. Tog en promenad dit och på vägen hem en extrarunda så jag hann lyssna på ett helt podcast-avsnitt. Testade systrarna Knave och tyckte att det var helt okej. Sen fikade jag lite och slösurfade innan jag lagade middag, åt den framför tv:n och bara mådde gott. Och så avslutade jag dagen med spinning, yoga och efterföljande dusch. Så himla bra dag!

Idag har jag startat dagen med en promenad med podcast igen (Moa och Matilda denna gång – älskar!). Nu ska jag ta och revidera en del av uppsatsen innan jag drar iväg på gymnasiejobb igen. Ha en bra tisdag!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

