Onsdag

Idag har jag jobbat halvdag. Tror det var en av få gånger som jag faktiskt har gått hem efter halva dagen också. Annars brukar jag ofta sitta kvar på jobbet och förbereda för dagen efter. Idag behövdes dock inte det så jag kom hem ganska tidigt. Här har jag dock suttit och förberett en ny uppgift i kursen jag har på gymnasiet. Men det är faktiskt roligt.

Nu ska jag fixa lite med examensarbetet innan det är dags för middag och ett spinningpass efter det. Tänker chansa på att äta middag innan, det är ju inte direkt så att man skuttar runt så mycket på cykeln. Samma pass som i måndags (antar jag) och då höll jag ju på att spy, så vi får väl se hur det blir ikväll.

Har fått feedback på examensarbetet förresten. Fick inga anmärkningar alls. Känns konstigt. Antingen är jag så himla bra att det inte finns något att anmärka på. Eller så är handledaren väldigt oengagerad. Eller både och. Det duger liksom så hen orkar inte gå in och peta i detaljer. Ja, ja, det är klartecken för att fortsätta i alla fall!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

