I can do this

  • Ja! Det här är typ det bästa jag någonsin har skrivit. Självklart kommer det bli godkänt, det borde för sjutton bli VG. Kolla vilken proffsig analys och fin övergång mellan de olika styckena jag har fått till.
  • Alltså det här kan vara den sämsta skit jag någonsin har skrivit. Varför valde jag det här ämnet? Handledaren kommer skratta rakt ut när hen läser det här och sen kommer jag sågas jäms med fotknölarna. Och hur gör man för att formulera en vettig mening?

Det är dessa tankar jag pendlar mellan när jag skriver examensarbetet. Lustigt ändå att man ena stunden kan hata det man gjort och nästa stund älska det. Sen befinner man sig ibland mittemellan också. Lite komiskt ändå.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

