Fixarmåndag

Idag är det en regnig måndag, vilket passar perfekt om man vill checka av grejer på en att göra-lista. Jag har börjat med att registrera räkningarna och förfasats vilken stor summa som ska dras från mitt konto vid lön. Det är väl straffet för att jag hade extremt få räkningar förra månaden. Ska även försöka vara duktig och sätta in dessa räkningar i min pärm så de inte ligger och skräpar någonstans i lägenheten. Det händer nämligen ibland.

Ska även föra över bilder från förra helgens bröllop till datorn, fixa grejer till vår bröllopsresa som närmar sig med stormsteg och så borde jag nog kolla igenom uppsatsen ett varv igen. Borde kolla upp saker inför opponering också. Så less på att vara student. Det absolut bästa med examen ska bli att slippa leta efter lärare, inlämningsmappar och annat för det är verkligen inte alltid som detta funkar felfritt.

Då ska jag försöka komma igång med dagen.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

