Snart semester

Igår hade vi skolavslutning vilket innebär att det snart är dags för sommarlov för oss lärare. Jag har en arbetsdag kvar, på måndag. Sen börjar sommarlovet. Typ. Ska försöka skriva färdigt examensarbetet innan midsommar och sedan vara ledig hela juli och en bit in i augusti. Sen är det förhoppningsvis dags för opponering i slutet av augusti.

Idag är maken på ett jippo där han visar upp sitt intresse. Kul för honom. Jag tyckte att jag skulle vara hemma och skriva uppsats istället men alltså.. Hehe. Nu är klockan 15:00 och jag har inte börjat skriva än. Jag har dock gjort annan nytta, som att handla mat 🙂

Men en timme borde jag väl kunna skriva. Även om det vankas prinsbröllop samtidigt. Hade även tänkt hinna ut och springa en stund innan middagen. Måste verkligen ta tag i träningen innan konditionen slår i botten igen. Får nog bli sen middag idag.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

